Inte frisk

KRAX, HOST, ATTJCHO, SNÖRVEL, HARKEL.  Låter som en gammal skördetröska i halsen. Jag som trodde jag blive bättre i förkylningen... men icket. Och idag ska jag även va och jobba och hoppa lite och röra på mig på vattengympan, träna lite ungar. Undra hur det kommer att gå? Tur jag har Sandra där. Men jag vill bli bra innan imorgon, för vad händer då? Jo då ska jag äga ut alla i innebandy... Måste impa på de 2 personer jag och en till fått dit genom extra mycket peppning. Nä nu börja jag ha lite för tråkigt, iväg nu ner på kiosken och få sig en liten gosak att smutta på :)
Sådär känner jag mig just nu

Kommentarer
Postat av: maja

krya på dej! :)

2010-10-27 @ 13:46:17
URL: http://majamajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0