Jobbardag :)

Jag är helt slut helt slut i kropp å knopp. Dagen började kl 5 imorse med att jag hade lagt mig kring 10 igår men lyckades somna en timme innan väckarn ringde men vaknade bara efter en halvtimme för fick ett sms... Hm... Ingen bra natt var det iaf. Sen iväg till sågen i SNÖSTORM, snö överallt, gick knappt att cykla så jag for en halvtimme innan jag började för jag skulle kunna hinna i tid. Då jag kommer till grindarna så ringer farmor och frågar om jag vill ha skjuts till sågen, men nog att jag redan var där. Tänk att jag hade kunnat slippa stormen... Sedan har dagen varit lärorik och helt underbar med jobb och lära osv. Nu är taggen framme att kanske få jobba lite mer där framöver om jag har tur, blir super :)

2 timmar kvar sen iväg på innebandyträning, kommer helt säkert att somna på avbytarbänken, så trött är jag nu! Tidig kväll ikväll då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0