pink love

En lång väntan... Snart kanske min dator äntligen kommer hem till husse. Kan inte vänta, bara hoppas att den kommer snart så jag får använda den igen... Tydligen så hade det kommit in nånting i datorn på nåt vis även om det är virusprogram på den... Men allting är då borta på datorn så det är jag inte glad för alls... Men kan ändå inte leva utan min lilla rosa älskling... Och i veckan ska då mina pengar komma äntligen och de längtar jag som bara den till!! Då blir det iväg till Umeå på lördag kanske. Shopping på hög nivå! Ha ju en massa presentkort som måste förbrukas :) Och även att man kanske få sig en liten utsmyckning nånstans på kroppen men som inte kommer att synas så väl... Så de är bara ni funderar på vad det kan vara... Ha ju 2 st som vet vad det är iaf än så länge, få se om man vågar sig till det. Lilla fega jag :)



Lilla älsklingen :)


Kommentarer
Postat av: Miriam

Hhaa! ne verkligen inte :P var tvungen att klippa bort typ en decimeter för att få de jämnt :P

2010-10-25 @ 16:01:44
URL: http://allmyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0