sweet and lovely

Good day, good day. Kanske det börjar arta sig. Nu vill jag bara att det ska slå över till onsdag, för kanske att jag får ett litet samtal då så livet börjar gå uppåt igen! Nu är det bara att vänta!

Och idag vart det en prommis på 1 timma å 40 min med Ann  lagomt just före middagen, skönt var det och duktig kände jag mig. Lite känns det fortfarande i låret men hoppas det är fixat å klart innan på torsdag inför träningen då. Och en ragg med Johan vart det också ikväll.
Desperate har just slutat så nu kom funderingen på kanske att lägga sig lite tidigare ikväll. Ingen sovmorron imorn inte, jobb blire med att träna lite ungar :)

Blir nog en väntan tills imorn innan det blir en uppdatering, sleep tight people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0