Vuxenpoäng på detta

Inte länge kvar nu och som jag längtar och som det pirrar i magen för. Åh vad nervös jag är, hur ska detta gå? Första gången blir det och hoppas på fler gånger också :)! Sandra, you know what I'm talking about ;)


Duktiga Denise har varit framme också idag, dammtorkat, dammsugat och skurat och även tvättat har jag gjort idag. Lite vuxenpoäng för de va? + att jag har bakat min kladdkaka, och den är god kan jag lova!!
Ni kan få receptet här.

Kladdkaka a´la Denise:

2 ägg
2½ dl socker
2 dl mjöl
4 msk kakao
½ tsk bakpulver
1½ tsk vaniljsocker
1 krm salt
100 g margarin

Vispa ägg och socker pösigt. Tillsätt alla torra ingredienser. Smält margarinet och blanda i det också sedan vispa ihop. Sedan in i en smörad och om de skulle behövas kan man bröa den också. Sedan in i ugnen på 175-200 grader i mitten av ugnen i ca 12 min, längre om man vill ha lite mindre kladdigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0