angelwings

Vilken besvikelse, jag som trodde Kungarna av Tylösand var ikväll men NÄÄÄÄÄÄÄ de va imorn ist. Jag som har haft för mig att de är tisdagar eller har jag blive lite konstig or what? Nu vart jag inte på bra humör. Och Sandra är ute å vandra och prata i telefon me en hemlig person och viftar iväg mig bara jag är i 20 m radie, så jag har nu varit själv i lägenheten i ca en timme och hon skull bara tvärprata me denna hemliga person. Hmmm... nääämen vi har då varit på stan en liten sväng idag också och fick en liten ring med mig, ganska söt faktiskt, en drake/orm? som slingrar sig lite om fingrarna. Och ringen jag köpte igår var en med änglavingar, riktigt fin. Här ska ni få se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0