ärrad för livet

Inte bra dag jag har haft idag alltså. Börjar med att måsta åka buss i 5½ timme från Umeå till Malå. Och på bussen så satte sig alla gammgubbar runt mig. En av dem hade mjukisbyxor och hade dom så långt upp så det vart stjärtskär. Plus att han hade typ bånge och hade hans snopp längst benet. Och jag skojar inte, den va ända ner till 5 cm ovanför knät, så hela låret!! Jag mår så illa av det! Och min dator har slutat funka igen. Och jag har även fått mig världens mardröm så jag kommer att vara ärrad för livet. Såg nånting jag abolut inte för allt i livet ville se. Åh jag vill bara gå under jorden och radera allt det jag fått i skallen idag så jag slipp må illa. Har nästan spytt flera gånger idag pga allt. Usch å fy säger jag bara....


Kommentarer
Postat av: din

du skulle ha stannat i umeå hos mig gumman ;) TYCK SYND OM DIG :O <333

2010-09-30 @ 02:19:50
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0