catchIIIIng

En serietidning i knät + en dator i knät + en filt i knät + pringles sourcream and onion brevid mig + en tv framför mig + en soffa under mig. Jag har det riktigt skönt just nu och tar det bara lugnt, ska nog ut i några min och prata med Sandra lite men sen kommer jag parkera mig resten av kvällen/natten här. Och jag har verkligen vänt på dygnet så kommer va länge innan jag kommer att lyckas somna oturligt nog... Och jag blir väckt klockan åtta imornbitti för att hinna äta och sen fara iväg till Lycksele. Flytta åt faster, jag Sverre å pappa. Då får man nånting gjort i livet iaf. Och papper är inskickade så snart kanske jag får mig nå pengar äntligen!!! Catchiiiing på den!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-01 @ 16:33:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0