crazybruds

Nu ha vi vare nere på stan hela dagen, jag , Sandra och Frida. Kollat lite å shoppat lite och fikat lite. Ett par skor fick jag med och en skjorta, och jag och Sandra fick med oss några snygga ringar, kanske det kommer upp nå bilder på det sen. Jag köpte en riktigt frän ring med vingar. Och skorna vart ett par kängor, även Frida köpte ett par likadana. Riktigt sköna är dom verkligen. Råka även sprätta iväg och fimpa i en killes byxor men som tur var så föll den av annars hade han fått det lite hett om bena, och jag lite hett om örona, usch vad jag skämdes och Sandra skrattade. Men slutet gott. Nu ligger vi i matkoma och tjillar lite, kanske en kopp te på det och en godisbit.

Och tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0