early day

Nästan nyvaken. Och faktiskt så var jag uppe klockan 7 imorse, råkade bara somna i soffan sen då jag hade kommit hem. Har ju varit idag på hotellet för ett möte med coachen. En riktigt trevlig tjej jag fått, kommer nog inte bli allt för tråkigt halvår. Hon verkar inte vara så mycket äldre än mig så det känns bra! Så om 2 veckor blir det möte igen med henne, och även att fara till Lycksele för att kanske hjälpa till med flytten för min faster. Blir nog kul de. Och fortare för henne kom det också att gå så det blir enklare.
Och nu har jag verkligen komme in i depressions tiden (för att det är höst). Löven har gulna, de är mörkt, det regnar, det är kallt, och som toppen av kakan så funkar inte hemtelefon. (har inga pengar på mobilen) Jag skulle ringa till en och så ha den lagt av helt. Great, är inte på bra humör längre nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0