forgotten

Nu har jag precis vare på hotellet och haft möte med coachen om lite allt möjligt. Och tröga jag glömde såklart det viktigaste jag hade tänkt ta med som jag har haft framme nu en vecka för jag inte skulle glömma det... Men ändå så glömde jag det hemma på bänken. Och idag blir det även att fara iväg till Norsjö för imorgon blir det iväg till Lycksele för att hjälpa fastern min att flytta tillsammans med yngst farbrorn och pappa min. Får se hur det går och hur det kommer att se ut i nya lägenheten, ska bli riktigt kul och då får jag även nånting att göra. Jag hade tänkt stanna sen i Norsjö till på söndag men det sket dig så det blir bara till på lördag pga lite jobb. Och handikappad utan pengar på telefon är jag även också så det är ingen idé att ni smsar för jag kommer inte att kunna svara, utan ni får ringa helt enkelt :)



Bjuder på en bild från jag var mörkhårig, är även snart 2 år sedan detta.


Kommentarer
Postat av: maja

taack! Lägg ut dom fooort så jag får se :D

2010-09-30 @ 12:08:22
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0