good girl

Städning för fullt hela dagen. Har städat under sängen, usch det var inte mysigt alls. Hittade 2 ringar jag saknat länge och väl som var både under sängen och nattduksbordet. Och skurning under sängen har det blivit. Lilla Disa som har ätit massa godis i mitt rum har tappat lite godis här och var, vi hittade åt dom, smälta och kladdiga under sängen. Verkligen mysigt. Så nu är jag utan säng och ikväll blir det att skyffla in nya sängen åt mig, för jag har verkligen inte tänkt sova på golvet inatt! Och idag har jag även fixat min tavla, den fina jag själv gjort. Kanske kommer en bild på den senare. Så idag känner jag att jag varit duktig som få!

Kommentarer
Postat av: Phillipnicole

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-08-08 @ 08:13:17
URL: http://phillipnicole.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0