lite av varje

En myskväll framför tvn ikväll då eller vad säger ni? Finns absolut ingenting att göra och inget går som tänkt. Känns inge bra. Men en popcornpåse och en bra film ska väl lätta på humöret. Funderingar på att fara till Arvidsjaur har funnits också men vet inte hur det blir, går nog ingen buss imorgon vad jag vet iaf. Behöver få komma bort lite. Fick lite taggen för att se bio snart också av Maja som lagt upp trailern av näst sista filmen av Harry Potter. Känns så pissigt att sista boken blivit uppdelad i 2 filmer. Kan dom inte göra en megalång film istället så man får se allt på en gång. Jag kommer inte kunna vänta på att få se sista delen sen. Blir spännande. Har sett alla Harry Potter filmerna på bio och så kom det att bli med dessa sista filmer också helt klart. Vem kan inte missa slutet lixom? Nä nu har jag varit rastlös alldeles för länge, iväg nu för att köpa nåt gott och sen lägga sig resten av kvällen och kommer inte stiga upp ens för ett toabesök efter ha drucke för mycket cola. Nu fick ni veta mitt läge....blä

Kommentarer
Postat av: maja

men kom till arvids är ju toxic imorrn :)



jaaa det suger enormt mycket, då får man säkert vänta minst 6 månader innan man får se sista halvan..

2010-09-24 @ 22:52:48
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0