some evenings never change

Vad ska man säga om en kväll som denna? Att jag har haft jättetråkigt! Sutte och äte mig övermätt på blåbärspaj och vaniljvisp och chips och bara sutte vid datorn och sett Supernatural. Fick även en liten chattstund med farbror Sverker. Oj vad det lät gammalt då jag säger farbror, men han är bara 10 år äldre än mig, förlåt Sverker du är inte gammal.
Funderingarna går runt om vad jag ska göra, har så tråkigt att jag går i taket snart. Och inget kul är det heller på tvn ikväll. Håjaja en sån da. Vänta en timme nu sen blir det att se serier på datorn igen. + på det.
Nu är det ca bara en vecka kvar, då är jag lycklig!

Kommentarer
Postat av: sandra

jaaa :) <3 och det är alltid lika kul att få en kommentar av dig gumman :) <333

2010-09-12 @ 00:40:26
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0