soon a lovely weekend

Idag är det torsdag, idag är det snart helg, idag så är veckan snart slut, idag är det inte länge kvar, idag får jag snart träffa den bästa... Och jag längtar.
Så snart gäller det och det kommer bli så härligt. Och inga planer har jag int heller för helgen. Jag vill ha nånting att göra, jag vill inte sitta rastlös. Kanske man ska iväg till Norsjö en sväng imorgon eller på lördag? Kanske måla klart hyllan min, är ju bara betsningen kvar. Så det bli klart och vi kan he int den i rummet igen. Få en liten förändring. Nu är den inte den vanliga träfärgen, utan vit på stolparna och hyllorna blir mörk träfärg av betsningen. Så nu kom det äntligen gå att torka av den dammet, det har inte gått alls nu de senaste åren så den har varit en riktig dammsamlare gånger tusen. Jag älskar att måla saker som dedär. Nu har jag fått ett erbjudande och om att måla ett garage också, blir nog att göra det också såsmåningom. Får ju en slant för det.
Aoo nä nu ska jag göra nåt vettigt, mitt rum ska va kliniskt rent till veckan hade jag tänkt. Och jag vill hämta min säng nuuuuuuu i Ljunges! hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0