en dag i skellefteå

Åh nu är jag hemma i Norsjö igen efter en heldag i Skeå. Varit på stan och fyndat och sedan åt den dyraste pizzan jag någonsin ätit, mot 200 kr kostade den. Osch! Men det var även den godaste pizzan jag någonsin ätit :) Sedan vart det bowling och... ja vi behöver inte säga mer än att ni behöver aldrig nämna bowling i min närhet igen...
Men det har varit en ganska trevlig dag. Sen gjorde jag det fränaste fyndet någonsin! Köpte nämligen boken Barney Stinson - The Playbook. Jag höll att skratta ihjäl mig då jag såg den så jag gatt bara köpa den. Och även jag som är en How I met your mother fan. Så det blir att börja läsa den ikväll och ha en trevlig stund med massa Barney citat osv osv.
Här är även lite av det jag köpte iaf idag :) Ett linne följde med också, men bara ett vanligt ljusblått baslinne från gina.
Tyckte den va så somrig och fin den där blåa klänningen så den fick följa med :) Och här ovanför ser ni dyrpizzan jag åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0