hang on

Statistiken på blogg.se hinner inte med riktigt med alla dagar. Nu har jag inte kunnat se dagens statistik på flera dagar och nu äntligen har den kommit igång igen men hoppat över alla dagar den inte funkat. Det var ju kul...
Var en bra kväll igår med en massa film och godis. Nu kom jag då inte ens ihåg vilka som sågs men en av den tror jag hette Due Date. Inte världens bästa film, den var ju rolig i vissa tillfällen men det hände som lite i den, så det var ju synd. Sedan blev det någon till men mitt minne är som en guldfisks så kommer inte ihåg vad den/dom hette.
Mat nu och sen se vad som händer ikväll. En stor fundering i mitt lilla huvud.
Utforska nu vad det blir för mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0