just hope it to be lovely

Trott eller ej men tydligen blir det utgång för moi tonight! Blir först klockan nio då sötingen slutar jobba men känner att de kommer nog bli superkul! Det var nästan för längesen utgången härjade hos mig.
Men nu är jag nyduschad och sen äre bara fixningen och klädvalet kvar! Och hoppas jag får någon middag ikväll? Ta och rensa frysen och se om det finns någon mat. Och tillbaka till kläderna så finns det bara ett problem. Jag har inga kläder! Det på benen är fixade men sen då? Inga linnen och inga tröjor. Lite för kallt för klänning tror jag. Bara att rensa garderoben och se om det finns något ihop-plock.
Nä göra sig nå mat nu så jag slipper hungra ihjäl! Pannkaka låter väl inte helt fel? Eller som en del säger, det heter inte pannkaka det heter plättar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0