fuck this cold

Som M sa "You go girl". Let's do this! På fredag smäller det! Om jag inte råkar fega ur innan dess.. Nej nu ska jag vara stark för en gång skull.





Det känns att jag håller på att bli sjuk nu. Har frossa, huvudvärk nästan konstant, rinner ur näsa och nyser som en tok. Jag som vill bli frisk. Lira innebandy på torsdag är det jag sett fram emot men det går inte om jag bara blir sjukare. Håller tummarna för min egen sjuka. Det är som på tiden att jag tränar igen. Allt för längesen nu. Den enda nackdelen med mina träningar är att jag går ner i vikt så mycket fick jag vet av en. Jag försvinner helt och lämnar bara musklerna kvar och inget fett på kroppen är kvar. En ganska stor nackdel då jag redan är så liten som jag är och det hjälper inte att jag äter en massa också, jag går ändå ner i vikt direkt jag börjar träna. Jag har helt enkelt en riktigt bra förbränning. Men jag skulle gärna ha gett bort den om det hade gått för jag behöver den inte alls :)
Inte allt för mycket hull ligger på kroppen nu redan som ni ser på bilderna. Lite synd att jag ska vara så smal, men inget jag kan hjälpa då jag ha sån bra förbränning och inte kan gå upp i vikt i princip. Fått det efter min far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0