vilja eller inte vilja

Håjaja. Bloggen är verkligen inte på topp men inte lider jag för det. Jag har haft en underbar vecka med riktigt bra sällskap! Men ikväll avrundades då med en tråkig kväll med lite innebandy och en cola i handen nu framför tvn. Känner att jag vill inte röra mig en meter ikväll. Sedan är den stora frågan. Vad ska man göra på valborgs? De flesta ska ju ut och dricka men jag kände den allra minsta taggen till det. Vill bara.. vara. Även om det skulle vara kul så kände jag inte för en utehelg. Men har fått ett erbjudande om att fara till Arvidsjaur på lördag för att fara på Toxic, faaaast... Det återstår att se hur det blir med det. Vill men ändå inte. Vilka dilemman jag har.
Nä nu skiter jag i allting och bara lägger mig ner för denna kväll. Ont i hjärtat och lungorna just nu efter träningen. Tror inte jag klarar av innebandn längre? Eller nånting är det då jag får ont. Men sjukan kändes ändå inte lockande. Även om en viss en försökt mana på mig att kolla upp det där även om det kanske inte är något.
Nä hejshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0