helgen

Denna helg var både tragisk men rolig. Kan berätta först om lördagen som bestod av en liten förfest tillsammans med de alla söta tjejerna i Malå. Fick mig en liten make-over och hade så trevligt så. Sedan bar det iväg på pizzan och hade ännu trevligare där. A hittade då nå ögongodis ;) hehe
Men kvällen slutade med att jag for hem, mådde inte bra alls och jag har en liten aning om varför jag gjorde de. Men det kan stanna hos mig tillsvidare. Fast tills dess var det underbart!
Sen igår fick vi lite bättre besked och Burre är nu äntligen hemma hos oss igen. Men med en tratt runt huvudet så går det inte så bra för han. Han ser ingenting så han går in i allting just nu, men det blir inte så värst länge till innan han får ta av den, så länge operationssåret får läka.
Så nu blir det att mysa lite med Burregubben och sedean iväg på jobb. Eftermiddag i veckan! Sen väntar det befarande. Väntar nu bara på att ryggvärken och magvärken ska komma. Ja mens är ingen lek om ni killar inte visste det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0