hurvas

Vilken natt! Har knappt sovit en blund! Vaknade först av att jag hade fått ett sms och sen så somnade jag då inte förrän klockan var sådär kring 7 imorse och sovde 2 timmar bara. Vad hände? Och jag har haft världens hurven. Tror jag håller på att bli sjuk och tror även att jag kanske skulle ha köpt mig ett duntäcke? För så frusen som jag är så tror jag att de håller vara dags att göra det. Annars kommer jag att frysa ihjäl här hemma. 
Nä de ska va uppe på min inköpslista senare. Att köpa mitt en duntäcke. Jepp de ska fixas! Förhoppningsvis.
Och nu då jag fryser som en tok så har jag ingen lust att kliva upp alls, även om jag skakar sönder under täcket bara. Ge mig lite hull någon??

Blä och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0