krasch bom

Dessa fåglar! Vaknar upp av att det smäller och kollar mot fönstret så är det märken efter att fåglarna flyge in i dom och hittills idag har det flugit in ca 10-15 st i rumsfönstret. Fy så irriterande! Kan dom inte ta och bli full en helgdag som alla vanliga människor och inte en tisdagsmorgon? Alkolist fåglar!
Aja. Snart blir det då jobb iaf så då slipper jag bli rädd varje gång det smäller till. Och även få se om man träffar på vårat nya husdjur på jobbet, de är en råtta som bosatt sig där och springer runt runt i fabriken. Gulligos!
Bara att börja fixa en matlåda nu så jag överlever kvällen. Tror även jag lever på makaroner och korv just nu. Usch så less jag håller att va på det just nu! Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0