pdol

Vilken helg alltså!
Blev väckt på lördagmorgon av att de stod en bil utanför och tyckte att jag skulle följa med till Pite. Så det blev bara att slänga sig in i duschen och sedan följa med. Alkoholen var redo och sovplats fixad. Eller hade 2 sovplatser rättare sagt hehe. Livet är allt bra ibland!
Men kvällen var då helt okej. Men en Johan vart lite väl full. Jag och Jim var städade iaf. Sen då området stängde så fick jag mig en biljett och fick gå på efterfest på Challenge och vart bjuden på lite goheter. Så sådär kl 6 på morgon var man på topp.
Kvällen slutade med en lyxnatt och bakisheten var ett faktum dagen efter.
Men höll mig fortfarande på benen och vart lite "sport" ute på en stor gräsplan och slutade med att jag fick en disk (disc?) rakt i ansiktet så framtanden var lite lös och gjorde sådär lagomt ont. Känns fortfarande idag att den inte har återhämtat sig. Men jag är en survivor och for på jobbet imorse. Så nu är semestern slut och verkligheten har sprungit ikapp en.
Nu ska jag bara försöka hitta motivation till att fara ner på byn och handla så jag får mig nå mat ikväll och imorn. Sedan hämta min telefonladdare också.
Ha en underbar dag! För de ska inte jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0