shut up and drive

Vilken vecka alltså. Jag har fått mina beskärda sår lite här och var. Spräckt huden, tappat andan, klämt mig, slått mig. Ingen lycko vecka precis. Och som toppen på det så har jag blive förkyld! FY.
Nä nu ska jag ta denna dag nu som den kommer och sedan få komma hem, städa och göra lite fint för mig själv. Missar bussen ikväll så det blir ingen Nolia för min del iår. Jag som varit där varje år men iår vart de lite besvär pga jobb. Men sånt är livet ibland. Bara att ta det, får göra andra roligheter istället :) Om det nu finns några. Och se om man får sällskap ihelgen eller inte, det återstår att se. We'll see.
Packa mat nu, slänga sig in i duschen och sedan iväg på jobb. Ha en bra dag sötisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0