when the heart doesn't hurt other things do

Sådan värk sådant liv.
Huvudvärken har nu suttit i i 3 dagar och jag känner att jag håller att vara less. För de är ingen nådig värk. Men jag misstänker att de är pga min tand jag höll att få utslagen som spökar. De är nog den som gör all värk till mitt huvud så jag knappt kan tänka.
Och som sagt.. de va ju bara en olycka mr! :)
Jag överlever sånt även om det gör ont. Lite jobbigt på jobbet bara. Och särskilt nu då jag är på en ny maskin och ska lära mig den och har lite svårt att koncentrera mig. Hoppas jag mår bättre imorn så man kan prestera bra för en gångs skull. Håller tummarna till de yttersta!

Nu blir det en kväll framför Family guy och somna till det. Finns på sms för de som känner sig lite pratsugna!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Du måste hänga med lite Dennan ;) De är en kille från mosko som heter Anders ;P

Bra att jag inte är ensam om vissa saker!

2011-08-05 @ 17:56:47
URL: http://baramiriam.blogg.se/
Postat av: Miriam

haha, du får väl dra dig till arvids nån gång då ;P

men du had väl en karl på g så vitt ja vet?

Haha, jag vet då int va du mena med de sista? :P

2011-08-05 @ 21:18:23
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0