Gott nytt år

Jag har nu inte skrivit på åratal men nu måste jag nog slänga in ett inlägg då jag väl har en dator till hands. Julen var helt okej och fick mysa med nya tillskottet Nova, hur söt liten bebis som helst! Och ilte snäll hade jag då varit då jag fick mig lite julklappar.
Men nu är det dags för det nya året 2012. Nyår är ikväll och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra än. Jag är nämligen husvakt så jag måste vara i Malå så jag är tillgänglig för att hålla igång pelletskamin.
Så om någon är sugen på att umgås med mig så är ni mer än välkomna. Jag har då laddat upp med alkoholen iaf så inget är omöjligt!

Ha ett bra och gott nytt år och få se då jag har tid för att skriva igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0