2011

I am home! Tack vare fina Miriam :) Gårkvällen var helt klart bra. En middag med hos Miriam med Frida och Johan. Sedan komme Sandra förbi. En trevlig kväll där med spel och lite alkoholintag. Vi kom även på kring 12 slaget att vi kommer missa det, så det var bara att springa till raketskjutningen och nyårspussen fick Sandra :)
Hotelle sen till kl 3 på natten. Och det spårade! Händer hit och dit, jag och M drabbades hårt!
Men kul kväll och nu är jag hemma och sitter med en godispåse brevid mig och tar de rent så lugnt som de bara går :) Bilder kommer nog senare på allting :)
Ha en bra kväll så säger jag godnatt för denna kväll.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Vi gillar när det spårar! ;)

2011-01-02 @ 19:18:10
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0