Bring the sun to me

Jag är så äckligt trött idag! Va första gången på länge jag vaknade så här pass tidigt som jag gjorde. Va va klockan? Kring 10 kanske då jag blev väckt. Nog hade jag gärna sove längre om jag hade kunnat. Tror på en pn sen för att klara av dagen! Ingen som vill skänka lite energi till stackaren Denise? De skulle behövas :)
Det är däremot över -30 idag, även om solen glittrar i snön så är de jävligt kallt! Hade gärna nöjt mig med bara ca -10 grader så man kan spendera lite tid utanför huset..
Denna värme hade gärna fått komma, även brunheten!

Kommentarer
Postat av: Miriam

haha, ja! vad skulle man göra om face gick under. Ingen skulle veta nått om den andre ;)



jag kunde ju ha löst korsord igår i väntan på strömmen!

2011-01-15 @ 16:07:28
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0