Come to mama

Åh lite jag längtar! Ikväll får jag hem min kameraaaaaaaa! Dom har redan varit och köpt den så nu väntar jag bara på att dom ska komma hem ikväll med den så jag får premiär använda den ;) Känner taggen! Min dyrkamera funkar verkligen inte som den ska. Men nu ha jag ju en ny en som är påväg hem till mig. Även om det inte är en dyring men den funkar då och spelar in i HD kvalite. Så ni kom nog å få mer kort efter de än bara mobilbilder!
Frågan är när jag ska ta och börja mec cheesecaken.. är inte så länge kvar innan det blir att gå ner på byn och hämta syskona från skolan. (Trodde dom skulle vara hemma med mig hela dagen men tydligen inte). Middagen är då redan förberedd kanske ska vara lite duktig och städa så dom bli lite impade då päronen kommer hem. Känner duktig måst jag vara då dom är så snäll å hämta ut kameran :)
Aja.. nä kanske en rök på detta med Sandra..
Osminkad men jag gillare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0