det är en bra dag idag

Jag känner.. Jag känner att jag har varit jätteoaktiv de senaste. Ingen aning varför, ibland är det inte ens ett inlägg per dag. Jag tro jag tappat gnistan. Eller ja jag vet inte? Jag har bara vare nere kanske? Inte orkar göra nånting, knappt orkat skriva ett logginlägg på fb ens. Och jag brukar i vanliga fall he ut typ 3 per dag iaf.
Men nu tror jag att jag ska ta och skärpa mig lite. Detta går ju inte. Ser att det faller i statistiken också och det är ju inge bra ju..
Men idag ha jag då varit barnvakt och detta är nu över, jag får ha min egna tid, tillsammans med min nya... wait for it... KAMERA!
Provning hela denna kväll har det blivit och imorn blire mer provning och se om den är nånting att ha, annars lämnas den tillbaks nästa vecka och byts mot en annan :)
Och den jag nu har köpt hem är en Pentax optio rs1000 för ni som undrar!
En dusch på detta och sedan kanske en bit cheesecake och kladdmuffins ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0