Drop it low

Trött och ont i hela kroppen. Tror jag ligger riktigt konstigt om nätterna. Och svettats som en tok och förkyld har jag blive också. Eller snuvig.. Känns inte som de roligaste som kunde hända mig!
Och jag skulle även iväg och hämta ungarna från skolan idag, tro ni inte jag missa de hela och komme dit 10 min försent då jag får ett samtal om att ungarna redan hade börja gå, nämligen till Lars jobb så tur jag hade att de inte va nå långt ifrån så de vart att hämta upp dom där istället.
Ibland kan man ju bli lite uppehållen och glömma bort tiden, inte allt för konstigt va? Helt normalt. Vi är ju bara människor och tiden går lite väl snabbt vissa gånger. Bara då man sitter vid datorn så springer tiden iväg och helt plötsligt är det träning eller något annat som det blir att skynda sig iväg på.
Men ikväll ska jag då inte missa träningen. Den kommer nog bli super, känner taggen idag! Stortaggen som aldrig förr, som I sa i måndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0