du är så bra du

Visst är de en bra dag.. Vaknade upp av världens mensvärk och de känns som jag håller å dö. Men sen kom det braiga av denna dag. Jag sitter nere i källaren här vid datorn och min mamma kommer med bullar åt mig. Trodde först hon hade gått fel eller kom ner bara för å fresta mig, men nä, hon kommer med bullarna bara till mig. Jag tycker om min mamma.
Nu ska jag heva i mig dom och sedan göra någon nytta idag. Försöka städa kanske? Ser ut som ett bombnedslag här. Och ringa en Sandra och se om hon vaknat än. Dela med oss med våra smaskigheter vi har haha.
Innebandy ikväll även. Hoppas folk kommer! Jag vill ju spela, spela, spela! Har inte gjort de på superlänge nu pga att folk inte orkat ta och fara dit. Suck.. Be there tonight at seven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0