en dag imorgon

Ikväll har de vare träning för fullt! Va längesen jag tränat så här mycke på den vecka. Idag var det med en massa tjejer jag spelade med och det gick väl sådär, min bästa sida komme inte fram precis! Men men..
Och bakat har jag också gjort idag. Lite kladdmuffins, riktigt gott! Kanske bli å fika gofika med det i veckan :) Och imorgon blir det en halloncheesecake som ska bakas, den är riktigt god faktiskt!
Även att jag har all tid i världen imorn också då jag lix måste va barnvakt hela dagen och kvällen! Hoppas att resten kommer hem någorlunda tidigt så jag kanske hinner göra nånting annat än att sköta om dom. Tur lilla Disa skulle vara duktig hade hon lovat :)
Nu lite fika innan det blir sängen, börja känna att tröttheten vandrar in efter träningen :)
Ha en bra måndagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0