glatt besked

Segt om uppdatering från min sida just nu. Men jag har fått ett riktigt bra besked och är verkligen ett steg på vägen! På tisdag blir det att fara på arbetsförmedlingen och skriva på lite papper för att sedan den 31 fara till Lycksele och påbörja en 8.v industriutbildning på Hedlunda. Så då blir det att sova på min kära fasters soffa under tiden. Bästa och enda fastern jag har!
Åh vad jag gruvar mig. Som många av er vet så jag är inget fan av just Lycksele så vi får se hur det går. Och se om det kanske leder till jobb senare kanske?
Nu känner jag att om jag ska fara på utbildningen så måste jag komma till SANDRA i Umeå på fredag, annars kommer jag att dö av abstinens av att inte träffa henne på 2 månader! Undra hur jag ska fixa dehär utan att få träffa allihopa..
Hm..

Kommentarer
Postat av: Miriam

men denise! du kan ju komma hem på helgerna ^^ och vi skulle ju styra upp nått nån helg!

men grattis till att det händer saker för dig :D

2011-01-19 @ 20:12:00
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0