godingen är här!

Nu är denna min, tack för de två tipsen jag fick! :) Jag är riktigt nöjd nu över den hittills, helt klart bättre kvalitet och helt underbart bättre bilder än det blev med den förra kameran. Så jag är nöjd! Och riktigt tur hade jag även. Fick den 200 kr billigare även om det inte var meningen, men jag klagar inte ;)
Ha en bra kväll ni alla! För imornbitti åker jag iväg till Umeå till Sandra och spenderar hela min helg där borta!
Det gillas kraftigt. Och kommer även nog inte kunna uppdatera nånting på hela helgen för Sandras internet är borta för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Miriam

haha okej :P men tur du fått tag i det rätta ;)



inte lätt att vara fattig!!

2011-01-20 @ 23:09:05
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0