i wonder

Känner tröttheten ikväll. Har ju börjat om med vattengympan nu och de gick superbra, har ju en ny partner i form av Izabell! Bara att lära upp henne nu innan det blir att fara iväg för mig för att gå utbildningen.
Fick nu besked också om att jag ska vara barnvakt imorgon hela dagen så de blir att ta med mina kära syskon på träningen, får ju inte lämna dom hemma själv...
Men jag har stora funderingar på om jag ska byta ut min kamera eller inte imorgon då mina föräldrar far iväg till Umeå imorn.. får se hur jag ska göra. Kändes lite göra med, men ha ju fått ett tips på en bra kamera som ger fina färger och tar bra bilder och den var inte allt för dyr heller... Så jag funderar... Funderar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0