Maybe maybe

I wonder, I wonder. Hur jag ska göra.. Jag har nu pengar till en ny kamera och jag har siktat in mig på en nu jag vill ha. Jag fastna för den av nån anledning direkt jag såg den. Men det är bara en grej. På sidan så står det att den inte blivit testad än. Och det ger en ju lite second thoughts. Hm. Kanske jag ska ta mig mod och göra som styvfar min sa, rent ringa dit och se om dom kan ge mig lite respons om vilken jag ska välja. Är ju inte superrik utan har ju bara råd me dom som är lite av den billigare sorten. Bara den funkar så är jag nöjd.
Men troligen blir det en beställning ikväll ska ni nog få se :)
Och då jag ha fått mina pengar blir det en beställning på ännu en grej kanske.. Få se hur det blir om de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0