movienight with sister

Nu är mina kläder hemma igen i min garderob! Sandra är verkligen en räddare i nöden! De var ju sprillans nya leggings dedär :) Men nu är dom här. Hade även glömt min hårborste i Arvids också så nu är den hemma också.
Men nu ska jag ta de lilla lugna och lägga mig framför tvn med systeryster framför en film med ostkrokar och cheeseballs och cola! Kommer bli supermys! Får bara lista ut vilken film vi ska ta och lägga oss framför, Remember me kanske? Den är ju så äckligt bra och en riktig grinarfilm, usch vad jag grinade första gången jag såg den. Blir nog lika stora forsar ikväll som sist. Tur jag ser med syster och inte med nån kille, skull ju va pinsamt ;)
Jag såg ju Pojken i randig pyjamas med J och då var det verkligen att hålla inne tårarna, svårt var det. Inte vill man sitta och böla som en liten unge då man ser en film? haha
Nä mys framför film nu då. Hoppas ni har en bra kväll!
Blir tidigt upp imorgon för möte med coachen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0