oh happy day...

Nu har jag verkligen legat på latsidan. Har ju som sagt varit i Umeå hos min Sandra hela helgen och umgåtts med henne. Och nog har de hänt roligheter, även shopping så ett par skor rikare är jag nu också! Så ett par skor, ett linne, underkläder, smink, skjorta, 3 ringar är bl a mitt nu och ligger i tryggt förvar i mitt rum. Gatt ju shoppa lite som tröst att jag far iväg till Lycksele i 8 v och inte få träffa vissa personer på länge. Känns ju verkligen inte superkul nånstans... Har så mycket jag måste göra i veckan nu så de är inte ens kul. Måste till sjukan, måst göra uppgifter måst måst måst.. måste bara för mycket. Vill bara gräva ner mig och stanna under jord tills vidare. Någon som vill joina mig?
Nä nu ska jag ta och lägga mig och sova i tid för en gångs skull. Imorgon blir det att skriva på papperen för Lycksele.
Måste bara tillägga med Simons kommentar:
- De är bra att röka, rökt kött håller ju längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0