Blåsigt värre

Nu har jag varit utan internet i ca 3 timmar så kvällen har inte varit så underhållande. Och ett minus på de är att internet stängs av klockan 00.00 för en spärr på routern. Inget plus i kanten där inte.
Men jag är då duktig ikväll och stannar hemma medans alla andra malåbort är på Talludden eller i Skellefteå och festar. Duktigt av mig va? Även om en massa har velat och frågat om jag inte ska fara också.
Sedan var jag idag också småsugen på att fara ut på en joggingtur och va ännu mer duktig men jag insåg att vädret är inte på vår sida idag. Det blåser som bara den! Det har blåsit omkull träd, ett hade fallit över ett hus till och med. Sen har det varit stopp till våran gata, varken väg in eller ut ett tag då ett träd låg tvärsöver vägen. Då jag märkte att det var stormväder var då fönstret flög upp, en rädd Denise hoppade till ganska rejält vid det tillfället! Och det var en troms fel fick jag veta såhär senare på kvällen. Den har röjt genom Malå och även besökt Skellefteå. Trevligt trevligt...

Nä nu blir det att sitta och se lite film med en cola i handen och en toblerone att mumsa på. Ha en trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: maja

Det är riktigt obehagligt då sånt där händer :/ grannens studsmatta hade flygit upp på mammas altan, det var då tur det inte for i fönstret eller nå.

2011-06-06 @ 13:09:27
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0