Första jobbardagen efter långhelg

Jag började fundera idag då jag såg Anns statusuppdatering och vart så avis då hon hade skrivit ut att de hade 30 grader i skuggan i Sthlm. Då fick jag till svar av en att de är säkert minst 27 plusgrader här också i skuggan, och nog vare troligt, jag kollade tempen sen då jag komme hem att det var precis 27 grader. Vissa ha tur i gissning eller är det skicklighet? ;)
Ja nu har jag då precis ätit en lite senare lunch och väntar nu in på att klockan ska närma sig 14.00 så jag kan börja bege mig på jobbet. Saknat lite att jobba då jag haft en 5 dagars helg.
Men funderar på om man kanske ska sätta på sig shorts rent då jag far? Det är ju rätt varmt ute nu så, men frågan är om det är lika varmt elva ikväll? Har ju en stund till att fundera så det knakar :)

Hoppas på en bra kväll och hoppas att ni med ha en bra kväll. Sen håller jag tummarna för att det är lika varmt och soligt imorn så jag kan lägga mig på altan. Håller också tummarna på att lillebror verkligen inte har magsjuka och att jag inte smittas av det, peppar peppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0