guten nacht

Freezing cold. Nu håller jag på att frysa ihjäl, så äckligt kallt det är i källaren, någon som vill bidra med lite värme? 
Det skulle uppskattas med vad som helst, någon som har en värmefilt ni kan bidra med? Brr...
Idag har jag då hunne med en pn även om jag hade lovat mig själv att inte somna, men det gjorde jag ändå tydligen. Ingen fröjd! Men jag har ju varit duktig idag så de är nog förståeligt. Fick va på hyveln hela dagen idag så det var riktigt intressant att få va där första gången, och jag tror det mest intressanta var att de tyskarna var där också, svetten rann lite i början innan man kunde slappna av. Haha. Sedan blev det övertid också som jag jobbade så det satt inte helt fel heller hehe.
Nä nu ska jag nog snart lägga mig och sova på riktigt, känner att jag orkar snart inte va vaken länge till, sleepy Denise. 

Mjao godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0