Håller igång så gott det går

Denise goes trött. Eller jag har varit trött ända sen jag kommit hem men försökt hålla igång hela tiden så jag inte somnat. Kanske var ett plus ändå att boxern till tvn blev skeppad till stan idag för att spendera helgen där, då kan jag då inte somna i soffan. Mer kanaler där än på min egen tv. Hehe.
Men ikväll har jag då lagat mat åt mig själv, blev lite över så det blir till lunch imorn. Sen ha jag stått och bakat, fick en liten beställning för längesen och nu hade jag äntligen tid till att ställa mig med vispen, fast det var för min skull också. Vi få dela på mina underbara special muffins! :)
En sväng på byn är avklarad också, inhandlat middag för imorn och träffat Izabelle en tvärtis.
Faaast tröttheten vandrar in nu så måste nog säga godnatt till er alla. Ha en bra fortsatt onsdagskväll :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0