Jag gatt bara..

Jag måste bara! Hittade denna på telefonen. Så ni unga som läser, LÄS INTE! Barnförbjudet.
3 sexförbrytare satt och väntade på bödeln för de skulle få sina kukar borttagna som straff.
Den första mannen gick in till bödeln, ut till de andra hördes ett långt utdraget AAAAJJJ.
Sen gick nummer två in, det hördes ett kort AJ.
När den tredje gick in frågade han bödeln hur han gick tillväga eftersom den första skrek
ett lång AJ och den andra ett kort AJ.
- Jo, svarade bödeln, jag går efter deras yrken. Den första som var inne var snickare så hans
sågade jag av, den andra som var inne var frisör så hans klippte jag av med en sax.
Den tredje började skratta hysteriskt.
Bödeln frågade vad det var som var så kul.
- Jo, sa den tredje, jag är glassförsäljare så min får du suga av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0