let's go... home?

Vilken galen morgon! Blev väckt för jag hade inte hört väckaren så de vart att va lite dum och väcka mamma så skjutsade hon mig så jag skulle hinna på jobbet som jag som tur var gjorde. Min mamma är en ängel! Sen så har resten av dagen vare riktigt bra, gått bra på jobbet och ingen sån där extrem hetta som det var hela förra veckan så det var ju lite skönt, men de hade inte suttit fel om vi hade haft sommarvärmen här nu också och resten av sommaren!!
Och nu på kvällen så blev det som vanligt att jag var helt utslagen och däckade direkt jag komme hem, kom ihåg att jag stoppade en godis i mun sen äre svart. Och en massa missade samtal hade jag och även en massa sms, så imorn blir det att ringa upp och höra vad de hade att säga, men jag har mina aningar. Det ska nog blir bra! Måste bara lägga de som påminnelse imorn att ringa upp annars glömmer jag bort det.
Men jag vaknade då tillslut nu ikväll sådär kring sju-halv åtta och kom på att jag hade inte ätit middag än? Och inga rester fanns men tur som jag hade hade vi hamburgare i frysen så vart det till middag och nu är det även laddat upp med hamburgare till lunch också imorn. Men vi hade såklart ingenting annat än ketchup så de bli en torr burgare imorn! Men vad gör det? Mat är mat och äta bör man annars dör man.
Aja.. Onödigt inlägg till tusen men vad gör det? Jag har inget värt att skriva och om jag inte skriver nånting så är det någon som klagar :)
Nä nu ska jag sätta mig framför tvn och bara njuta en stund efter ha vare på äventyr och betalat räkningar och städat lite.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0