me and my sunday

Totalt händelselös dag. Jag har bara suttit med min sudoku tidning och löst som en liten kärring. Precis som Sandra sa; Du är som en gammal tant, sitter och löser sudoku och korsord.
Ja jag är som en liten tant, kort och är ju nästan 20 år, inte länge kvar innan pension... Haha.

Men men. Den stora frågan är hur man ska spendera denna söndagskväll. Inga träningar längre nu för det är sommar och alla är bakis och osociala, medans jag känner mig som den mest sociala i hela världen. Vissa var ju duktiga och va nykter igår :)

Fast magen börjar kurra nu efter ännu en dag där jag inte ätit nånting på hela dagen, blev ju en middag först klockan åtta på kvällen igår så. Dags att äta nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0