one day left

Första dagen i veckan utan en pn. Så stolt jag är över mig själv att jag är vaken fortfarande, helt otroligt! Nog var det nära där ett tag men jag lyckades tack vare att jag fick ett sms. Tack! Annars hade jag verkligen somnat :) 

Håjaja.. Nä kanske man ska ut en sväng för att hålla mig vaken lite längre? Och en skön dusch ska hinnas med och även göra iordning mat tills imorgon. Sista skiftet innan det blir firmafest och samtidigt helg. Känns som det kommer bli en bra dag imorgon. Har även bara ett kort skift imorn så :) Let's hope for the best! 
Längtar nog mest till de blir roligheterna imornkväll, grillat och kanske en å annan alkoholhaltig dryck, samt massa lekar och lagsporter tillsammans med all personal. Blir nog bra bra bra bra! 

Nä göra nån nytta nu! Det kanske skulle ha blivit städat här snart? Ikväll kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0