Onsdag eller tisdag idag?

Åh vilken dag. Stekhet dag. Redan då jag lämnade hushållet sådär 05.20 så var det 30 grader i solen och sen mitt på dagen var det 30 grader i skuggan. Fy vilket stekarväder! Men ha då bättra på brännan lite idag iaf med en liten stund i solstolen med nybikinin på mig!
Nu ha jag även klivit ett steg närmare vuxenlivet och har skaffat mig en internetdosa. Så vuxen jag känner mig.. haha..
Och sen på tal om ingenting så har jag då varit och kollat på fotboll ikväll med en Izabelle och fått mig en massa knortbett och sen så kolla Izabelle in min rumpa av nån konstig anledning? Och på nära håll dessutom. Undra var hon har för sig i sina tankar ;) haha.
Nä nu blir det att göra klart  med maten inför imorn och sedan lägga mig en snärt och sova lite så jag får mig upp imorn, vill kunna va en levande människa imorn istället för en levande död. I will be good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0