snyft

Hej och hå. Nu är det 3 dagar kvar sedan är det helg :) Men det ska nog gå bra, vi har varit så duktiga på jobbet även om det har strulat en massa. Workteam nr 1! Men tror Jim blir lite smått utsatt haha. Oj oj. Jag och Gustav få nog akta oss så vi inte får tillbaka för fulla muggar. Haha. Tror mest G får akta sig, de två är gamla klasskamrater och har nog saknat varann lite :P
Men nu har jag då haft en nog så händelselös kväll så jag ska nog ta och lägga mig snart och försöka sova så gott jag kan. Vart ingen bra natt inatt då jag hade börjat grina som en tok mitt i en dröm. Syster hade vaknat och hört mig ligga och snyfta och grina, de är första gången på flera år jag börjat grina mitt i natten av en mardröm? Eller en sorglig en?
Aja, hopp in i duschen nu och sen ta och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0